O nowej Syrenie Meluzynie

 Nasza nowoczesna wersja Syreny wzorowana jest na oryginalnym projekcie samochodu i jest niemal odzwierciedleniem jej linii i stylistyki,  zaprojektowana w taki sposób, aby nawiązywała do swojego pierwowzoru.

Nowa AK Syrena Meluzyna będzie autem z przednim napędem. Planujemy zastosowanie silników trzy- i czterocylindrowych o różnej pojemności w zależności od poziomu wyposażenia. Jednostka napędowa będzie ułożona poprzecznie z przodu. Nowa Syrena Meluzyna S to wersja sportowa z napędem na cztery koła. W ekskluzywnej wersji samochodu planujemy także wersję turbo. Za napęd ma odpowiadać 3-litrowy silnik z turbodoładowaniem.

Należy pamiętać, że oryginalne Syreny wielokrotnie brały udział w rajdach samochodowych, dlatego my również zamierzamy kontynuować tę sportową tradycję w przyszłości, by ocalić ich rajdowe dziedzictwo.

W naszej wizji na przyszłość uwzględniliśmy także hybrydowe modele Meluzyny  z instalacją paliwowo-elektryczną, które będą zaprezentowane w ciągu najbliższych miesięcy jako Meluzyna HS.

Zastosowanie modularności w oryginalnej wersji Syreny, będzie miało miejsce także w jej nowych modelach.

 

Planowane wersje

AK Syrena Meluzyna

1

-będzie autem z przednim napędem,

-z silnikiem cztero-cylidrowym o pojemnośsci 2L,

-jednostka napędowa będzie ułożona poprzecznie z przodu,

-wyposażenie wysokiego komfortu

 

AK Syrena Meluzyna L

2

-podstawowy model w tzw. wersji budżetowej,

-z 3- lub 4-cylindrowym silnikiem o pojemności do 1,5 litra,

-siniki umieszczony z przodu, z napędem na przednie koła,

-skrzynia manualna

 

AK Syrena Meluzyna S

3

-sportowy model auta,

-z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności ok. 2,5-3 litrów,

-siniki umieszczony z przodu, z napędem na cztery koła,

-skrzynia manualna lub automatyczna

 

AK Syrena Meluzyna Turbo

4a

-z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności ok. 3 litrów,

-silnik z turbodoładowanie, umieszczony z przodu,

-napęd na 4 koła,

-skrzynia manualna lub automatyczna